Pitanja i odgovori

Pretraga

  1. Kome je namenjena aplikacija Digital Invoice?

    Aplikaciju mogu koristiti kako mali preduzetnici tako i velike firme. Bilo da ste samostalni preduzetnik koji mesečno izdaje vrlo mali broj dokumenata ili velika organizacija sa naprednim sistemom upravljanja, koja na mesečnom nivou izdaje veliki broj dokumenata, aplikacija funkcioniše kako na osnovnom nivou tako i na nivou naprednih sistema uprvljanja, a svaki dokument nosi digitalni potpis.

  2. Koje su prednosti aplikacije Digital Invoice?

    Efikasnost u očuvanju okoline - aplikacija funkcioniše u digitalnom okruženju, nema kancelarijske papirologije!

    Efikasnije poslovanje -sva dokumenta se čuvaju u okviru vašeg poslovnog profila, sve je organizovano, uredno i dostupno!

    Ušteda vremena- Svaki dokument se konvertuje u PDF format koji sadrži digitalni potpis i šalje Email-om.

    Najpovoljnije cene- Posvećeni smo da omogućimo najniže cene usluga

    Ušteda troškova- nema više papira, koverata i markica. Aplikacija direktno omogućava uštedu troškova štampanja, poštanskih usluga, arhiviranja i propratnih troškova!

  3. Kako funkcioniše aplikacija Digital Invoice?

    Digital Invoice ja prva aplikacija koja se bavi i ulaznom i izlaznom dokumentacijom (dokumentacija u skladu sa uputstvima poreske uprave: fakture, računi, potvrde o isporuci, informacije promotivnog sadržaja, poruke, porudžbine). Aplikacija ima mogućnost izdavanja digitalno potpisanih dokumenata i mogućnost čuvanja dokumenata u digitalnoj arhivi u skladu sa Uputstvom poreske uprave (Knjigovodstveni računi) (Amandman), 2012.